2010. július 31., szombat

az a beállás ... :))


Délelőtti séta. Hmm..Ilyen sem volt mostanában. :)
A szokásos útvonalon mentünk. Vittem fényképezőt, hogy csináljak pár képet. Mivel mostanában többnyire este járunk sétálni, és akkor ugye nem lehet "rendesen" fényképezni.Így most kattintottam párat. Demike ma volt először idegen környezetben beállítva. Edzünk a versenyre. :P Azt hiszem meg lehetünk vele elégedve, nagyon ügyes volt a kiscsaj. Mexike meg nagy meglepetést okozott. A beállással nincs kibékülve, legtöbbször elunja. De ma! Úgy beállt, hogy csak na. Örültem neki. :) Kezd ráérezni az ízére. :))
Kb egy órát voltunk kint, sétával fényképezéssel együtt. Mivel az idő megint fülledt, ebzeteknek lógott a nyelvük, mire hazaértünk. Béka pózban hűtötték a hasukat a fal tövében.



Kutyák pózoltak, én fényképeztem ;]



Demi és Csilla
isteni *.*
mint a profik ... :)

otthon - kidőlve

Csillának köszönöm a beállításokat! :]

2 megjegyzés:

  1. el vagyok ájulva tőlük *.*
    Demi rengeteget nőtt!! és nagyon profi az állása!!
    Mexi gyönyörű fiúcska lett, nagyon szépen áll!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a dicsérő szavakat. :)

    VálaszTörlés