2010. október 24., vasárnap

Dunaújváros~ National Dog Show


Nos akkor beszámolok a mai napról! :)
A reggel zökkenőmentesen indult.Időben sikerült elindulnunk. :) Útközben egyszer megálltunk kicsit, Demi elvégezte a szükségleteit. :) Nagyon ügyesen viselkedett, nem volt útközben semmi baj. 9:15-re már meg is érkeztünk, gyors megkerestük a 7-es kört.Közben Encsivel és Fruzsival is találkoztunk. Közösen mentünk el a startszámot felvenni. :)) Nagyon sok fajta kutya volt előttünk, így volt időnk sétálni, ismerkedni a környezettel.
Demit kapott ajándékot.Megleptük egy új felvezetőpórázzal.Ez sokkal vékonyabb és arany színű. Jól áll neki. :))
A bírálatokat a kanokkal kezdték, így volt időnk gyakorolni picit.Én közben csináltam sok fotót, de nem sok lett jó belőlük. Feltöltöttem őket IDE.
Amikor sorra kerültünk, megint idegesség kapott el.Pedig nem nekem kell ilyenkor izgulnom. ;) Végülis Demi szépen futott, ügyesen beállt. Szerintem sokkal érettebb volt, mint Kecskeméten, de "Ígéretes" minősítést kaptunk. :))
Gratulálok a többi versenyzőnek az eredményekhez.
Volt szerencsénk megismerni Sunny-t(Demi féltesója) és Chili-t.Mindketten nagyon édes kutyák. :) Nekik is gratulálok az elért eredményekhez! :)
Remekül éreztük magunkat.Remélem mihamarabb találkozunk. :))

Video hamarosan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése