2010. október 17., vasárnap

első "komoly" gyakorlásunk

Megint másik a fejléc. (bár lehet, hogy senki nem vette észre) :)
Ez van. Nem tetszett a tegnapi. :)))
De ez most nagyon ott van. ;)

Deminek meg ma kivételesen jó napja volt, mert kétszer vittük el sétálni.Egyszer délelőtt, tesómmal. Kimentünk a rétünkre, ahol gyakoroltuk a munkát egy kicsit. Hihetetlen milyen gyorsan tanul. :) Tesóm ültette bal láb mellett, átfogta a mellkasát, én dobtam a dummy-t. Először úgy bepörgött, hogy tesóm nem tudta visszatartani. :)) Vicces volt. :) A következő dobást elcsesztem, túl magasra dobtam, és kb. 1.5 méterre esett le előttünk. -.-" A harmadik volt a legjobb.Demi bal láb mellett ül, tesóm fogja a mellkasát, dummy eldob, Demi ül, figyel és vár, "hozd", Demi pedig hozza a dummy-t. A legszebb pillanat. :)) Persze a négyből csak egyszer sikerült, de sebaj.Gyakorlunk. :))
Aztán meg elment szaglászni, és a bokorból felzavart egy fácánt.Demi persze egyáltalán nem rémült meg.Sőt! Elkezdett utána szaladni. Mikor már kellően eltávolodott, tesóm megpróbálta síppal visszahívni.Persze, hogy nem jött.Mintha süket lenne...tette az agyát. Aztán nagy nehezen visszajött, szidást persze nem kapott.Olyan szépen nézett azokkal a szemeivel *.* És az a csintalan "Demi-féle mosoly" ... óóóóó Tehát még egy házi feladat: síppal való behívás tökéletesítése!
Délután pedig egyedül mentem, kétszer fordultam. Nem volt rossz, sőt... :) Először a Nagyfiút vittem. Amikor kiértünk a bicikliút végére, elengedtem , hogy futkározhasson. Sokat változott az elmúlt hónapokban. Nemrég még amikor elengedtem, mindig "otthagyott", ment az orra után. Most meg nem. Mindig 5-10 méterre van tőlem, ha hívom azonnal jön. :) Imádom. :)
Demivel is megtettük ugyanezt. :)) Őt nem engedtem el, tekintettel a délelőtti akciójára ;)

Már nagyon várom az őszi szünetet, sokat fogunk gyakorolni. És talán a vadászat dolog is sikerül ... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése