2010. október 22., péntek

Újra jelentkezünk. :)
Délután voltunk sétálni.Először Mexivel, kettesben.
Tesóm nem volt itthon, így megint 2* fordultam. ;)
Mexivel végigmentünk a szokásos úton, majd elengedtem.Ott volt végig mellettem, egyszer-kétszer ment el szaglászni. :) Nagyon örülök, hogy nem bóklászik el, és ha elsőre nem is(:)), de másodikra fut hozzám:)) Ez is nagy eredmény. :) Egyszer azonban eltávolodott, hívtam, de a füle botját sem mozdította.Gondoltam, na majd jól megviccelem.Elbújtam egy "gödörben", és vártam.Azt a fejet, amikor nem látott sehol...:))) Elkezdett futni egyenesen felém, bár ő nem tudta.Amikor meg belém szaladt, akkora volt az öröm, hogy csak na. :)) Utána nem is ment el messzire. Azután szépen hazasétáltunk.
Demi már keményebb dió volt.Ugye tesóm az, akinek legjobban szót fogad. Nekem meg, hát hogy is mondjam, nem igazán. Amint kiléptünk a kapun, majd kirántotta a kezem.Nem lesz ez így jó, gondoltam.Szépen odahívtam magamhoz, majd megvártam míg lenyugszik.Ezt az út során eljátszottuk párszor. Amiért így viselkedett, nem engedtem el.Ez volt a büntetés. :)) Na majd holnap pótoljuk. :)

Vasárnap Dunaújváros CAC. Kezdünk izgulni. :) Kíváncsiak leszünk, hogy mennyire fog tetszeni a bírónak, egyáltalán milyen bírálatot kapunk majd. :))
És találkozunk Encsivel és Fruzsival is.:)) Nagyon várjuk! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése