2010. augusztus 25., szerda

Cass

Délután kicsit kutakodtam a neten. Mindig is foglalkoztatott Mexi neve, miért Castalian, honnan jött ez a név. Utánakerestem, megnéztem egy csomó oldalt. Meg vagyok elégedve a végeredménnyel.Kiderült enyém a második Castalian nevű golden retriever. Az első Sansue Castalian, egy angol golden. Castalian egy igazi arany színű, gyönyörű kutya volt.(lehet, hogy még él? 17 éves lenne most...) Kicsit tovább keresgélve, rátaláltam egy másik oldalon is. ITT
Hihetetlen, de igaz. :)) Ott megtalálható a törzskönyve 7 generációra visszavezetve, testvérei, utódai...Lesz mit olvasgatni, tanulmányozni.Ezzel el leszek egy ideig, azt hiszem. ;) Aranyos a hívóneve: Cass. Tetszik ez a név.Ha tudtam volna hamarabb, akár...

Cass :))




A törzskönyvét is szeretném egy kicsit alaposabban átnézni, ki tudja mit találok ott is. :)

3 megjegyzés: