2010. augusztus 11., szerda

KELL !

Tegnap befizettem a csekket, feltöltöttem a csekk-másolatot az onlinenevezes.hu-ra , ahogy kérték.Most már csak vissza kell, hogy igazoljanak, és mehetünk Kecskemétre. :))

Tegnap este egyedül mentünk sétálni, Mexi és én. Csillától megkaptam Demi retrieverpórázát, hogy kipróbálhassam. Huhh. Hát kicsit féltem, hogy mi lesz.A biztonság kedvéért vittem magammal a nyakörvét, hogy ha baj van... Amint feltettem a retipórázt, mintha egy új kutya lett volna mellettem. A kapuhoz érve szépen megvárta, míg kimegyek(mindig így csináljuk), csak utánam jöhet. :) Eddig semmi. Amikor egy kicsit el akart szaglászni, picit megrántottam a pórázt, és voálá.Kutya rám néz, szépen jön láb mellett. Alig akartam elhinni. Csilla mindig is mondta, hogy sokkal könnyebben irányítható vele a kutya, és nem is rángat. Szépen megtettük a kis sétánkat egy nyakrántás nélkül. Szóval most már tényleg szükségünk lesz egy ilyen pórázra. Természetesen a mi kis falunkban nem lehet kapni(miért is lehetne?), ezért netről kell rendelnem egyet.

3 megjegyzés:

  1. A retriever póráz 4-8 mm vastag, kb 1-2 m hosszú póráz, mely hurokban végződik. A lényeg, hogy gyors szorító-oldó hatást érjünk el.
    Egy kép a pórázról: http://www.retrieversport.hu/kepzes/eszkozok.htm

    Na ilyen kell nekem ;)

    VálaszTörlés