2010. augusztus 16., hétfő

tiszta röhej

Ez megér egy újabb bejegyzést. :S

Tegnap, mielőtt tegnap elindultunk volna, apu felhívta egy haverját, hogy nem marad-e el véletlenül a tüzijáték.Mondtam, hogy nekem mindegy, akkor is elmegyünk a kuttyokkal kerülni egyet.És...amin már meg sem lepődök...elmaradt a tüzijáték. Szuper -.-" Először, amikor ebzetekkel fel szeretnénk menni megnézni...
No de sebaj..Útnak indultunk.Mivel közvilágítás elég gyéren van mifelénk, inkább csak a főutcák vannak megvilágítva, néhol elég sötétben kellett mennünk.Kuttyok nagyon élvezték, ez volt a 2. ilyen sétánk. És egy igen funny történet. Sétálunk a bicikliúton, kutya mellettem jön szépen, egyszer csak meglát a fűben lapulni egy macskát.Mivel nem fogtam eléggé erősen a pórázt(nem volt okom rá) Mexi kirántotta a pórázt a kezemből.Elszaladt a nagy sötétségben.Az orromig sem láttam.Elindultunk tovább, egyszer-kétszer hívtam, nem jött.Mindegy, amikor kimacskázza magát csak jön, gondoltunk.Tettünk kb 6 lépést, és nagy lihegést hallunk magunk mögött.Meg jött a csibész. :)) Jól megkergette a macskát, de amikor észrevette, hogy ott hagytuk, megijedt. :)) Boldogban jött oda, és várta míg megfogtam a pórázt, és mentünk szépen tovább.
A bicikliút végénél megálltunk egy gyors fénykép erejéig. Egész tűrhetőek lettek. :)




- egy kicsit lehetnének hátrébb a lábai... -


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése