2010. szeptember 28., kedd

az a bizonyos szindróma

Hiányoznak az ebedlik..Nagyon...Kicsit rossz, hogy nem lehetnek itt...
Ma is láttam egy nagyon helyes kis magyar vizslát.Még igazán kölyök volt, de nagyon ügyesen sétált pórázon.
Tegnap pedig egy kis szőrpamaccsal találkoztam. Azonnal megálltam, 'nekem meg kell simogatnom szindróma' jött rám. :)) A gazdi persze megengedte, hogy megsimogassam. Az tény, hogy kicsit haboztam, hogy egyáltalán meg merjem-e kérdezni, mert azért mégiscsak városon vagyunk. Falu az más, mindenki ismer mindenkit. :))

Amióta Szegeden vagyok, láttam már dobit(feketét és barnát is:)), beagle-t, németjuhászt, francia bulldog-ot is.Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy az én kedvenckéim otthon vannak :( , és legközelebb pénteken láthatom őket. Addig meg be kell érnem az utcán látott kuttyokkal. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése