2010. szeptember 26., vasárnap

erdőben

Kicsit elmaradtam a blogírással.
Ezért most pótolom.

Demivel mentem ki pénteken tesóm elé. Szépen ment bal láb mellett, nem is akart elkacsázni.A busz érkezése előtt kb 5 perccel értünk ki. Találkoztunk egy rokonukkal, aki megdicsérte Demit, hogy milyen szép, és hogy gratulálni szeretne a versenyen elért eredményhez. :))
Gyorsan hazajöttünk, kaja, aztán séta. És szombaton is. :) Kitaláltam, hogy mi lenne, ha elmennénk a közeli "erdőbe" kicsit gyakorolni. Azt találtam a legjobbnak, ha külön-külön megyünk az ebekkel; mert úgy jobban tudunk rájuk koncentrálni. Demi nagyon ügyesen viselkedett, szépen hozta a dummyt, és egyszer sem szaladt el. Sajnos (majdnem) minden gazdi rémálma a behívás, mint ahogy nekünk is. Meg ugye ismeretlen hely, új szagok... Nagyon örültünk; mindig, azonnal szaladt a sípra a kiscsaj. :) Sokat gyakoroltunk, hol dummy-val, hol a zsinórossal. Szépen szalad vele, nagyon lelkes volt. :) Lassan szerintem elkezdhetjük a komolyabb tanulást is...
Készült pár remek fotó.Sajnos ezzel a géppel nem lehet valami szépet fényképezni.Például amelyik képen mozogtak, az valami katasztrófa. :S Csinálok majd egy albumot, de most sajnos karbantartás miatt nem lehet...

De azért néhány:


rág,rág,rág :D


édesem ^^


van egy nyulam :)))


azok a szagok...hmm

nagyon bepörgött :)


vigyázz, mert mindjárt ott lesz az öledben :D


figyeli minden szavát


startol. :) (az a repülő izé, az a zsinóros labda ;) )

2 megjegyzés: