2010. szeptember 2., csütörtök

dupla séta, dupla öröm

Megint úrrá lett rajtam a kíváncsiság, és egy kicsit belepiszkáltam a blogba.Más lett a háttér, mások a színek. :))
Voltunk tegnap sétálni, 2*2-es séta. Először Demit vittem.Iszonyatosan meglátszódott, hogy vasárnap kerültünk utoljára. Húzott, ment volna a fűbe szaglászni... Mire kb elértük a fele távot, kicsit lenyugodott, egyre kevesebbszer feszült a nyakán a póráz.A szokásos helyünkön megálltunk, kicsit gyakoroltuk a beállást. :) (jövő vasárnap...:)) Hazafelé minden problémamentes volt, kivéve egy-két szilva szájba vétele. Tudniillik, nagyon szereti a szilvát. Az út során több fa mellett megyünk el, alig lehet elrángatni.:))Tegnap is 2-t szedtem ki a szájából.Nem szeretném, ha a magot lenyelné, ezért inkább ki szoktam szedni. Sóvárgó szemekkel nézett rám, hogy mikor végzek már, és mikor kaphatja meg. :)) Mikor hazaértünk, Mexi már vagy métereseket ugrált, hogy menjünk.Vele is a szokásos séta, pisi, kaki(nagyon ügyes, mindig elvégzi a dolgát út közben). Ő nem szereti annyira a szilvát, nála nincs mitől félnem.:) Őt is kiállítottam, tűrte is, csak egyszer ült le.Neki elnézem. ;)
Azért mégiscsak jobb, ha tesóm is itt van, mert akkor egyszerre megyünk négyen. Nem mintha nagy teher lenne kétszer megtenni az utat. :)) Két ilyen kuttyal akár 1000-szer is. :)
Ma is tervezem, hogy megyünk, csak kicsit hamarabb indulunk, mint tegnap.Mire hazaértünk ránk sötétedett. Hiába, elmúlt a nyár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése