2010. szeptember 1., szerda

a hét első fele

Iszonyatosan gyorsan telnek a napok.Sok minden történik velünk, időm sincs leírni. Vasárnap voltunk utoljára sétálni, közösen, 4-en.Hiányozni fog a nyár, a sok kutyázás.

A hét is jól kezdődött.
Hétfőn beköltöztem az albérletbe, kedden 'évnyitó', beíratkozás, tájékoztatók, és miegymás. A hely szuper, az emberek is kedvesek, szóval minden oké.:) Aztán kedden jöttem volna haza busszal Szegedről, de nem jött busz akkor, amikorra ki volt írva.Szuper.Álltam a buszmegállóba 1,5 órát, majd felhívtam apát, hogy mi van.Azt mondta, hogy bejön értem.Hát jó, de azért mégsem vártam volna el tőle, hogy hazavigyen, mivel elég mesze lakunk;ezért vagyok albérletben.Oké, legyen úgy.Hazajöttem volna én szerdán a reggeli busszal, de az sem lett volna jó.A busz nem jön felénk, kb tőlünk 20 percnyi kocsival az a település, ahol megáll. Apa meg nem tudott volna ma reggel értem jönni, mert dolga van.
Este 9-re ért Szegedre, és 1,5 órás út után otthon is voltunk. Az eső meg folyamatosan szakadt, megállás nélkül kellett ablaktörlőzni. :S
Amikor hazaértünk, kuttyok nem is jöttek elő. Csak kidugták a buksijukat, és látták, hogy hazajöttünk. :) Ma azért megkapták az elmaradt simiadagjukat. :)

Nem tudom mikor jutok el sétálni a kuttyokkal.Ha ilyen marad az idő...pff... Tesóm is csak pénteken jön haza.Na majd meglátjuk;legfeljebb kettőt fordulok. :)) Meg ugye Demivel is gyakorolni kellene, jövő héten vasárnap(!) CAC. ÁÁÁÁ. Már most izgulok.Tesóm fogja felvezetni, de akkor is. Remélem nem lesz ilyen sz*r az idő. :S

Joeyka éppen eszik. Olyan aranyosan majszolja szénát. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése