2010. szeptember 19., vasárnap

video

Sikerült megcsinálnom a Kecskemét CAC videót. Örülök, mert egész jó lett a "kamerázott" rész. :)) A képek nem a legjobbak, de azért nézhetőek. :) A video: Kecskemét CAC National Dog Show
A képek pedig ITT

Nemrég értem haza a sétából. Kétszer fordultam, jó volt. :) Ugye még nem szabad együtt játszaniuk, se sétálniuk; ezért külön-külön vittem őket.
Mexivel öröm volt a séta. Szépen jött láb mellett, amikor egy kicsit előrébb akart menni, megszorult a nyakán a retrieverpóráz, és már tudta is, hogy mi a helyzet. Imádom. :))
Demike egy kicsit nagyobb falat. Amikor kiléptünk az utcára, mintha leengedték volna a redőnyt nála.3-at léptem(ha volt egyáltalán annyi), és már az út túloldalán voltunk.Na nem lesz ez így jó,gondoltam, és gyorsan magam mellé parancsoltam. Utána már tudta a dolgát.Mindig ilyen kis "szeles", amikor elindulunk.Utána lehiggad, és szépen jön. :)) Az eső szerencsére éppen nem esett, így a kigondolt utat sikerült legyalogolni.

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy készült a kiállításról videó is, látszik rajta, milyen sokat foglalkoztok Demivel. Nagy karrier áll még a csajszi előtt, egyértelmű:) Kicsit megkésve, de gratula a szép eredményhez!
    Örülök, hogy Mexi is már jobban van!

    VálaszTörlés
  2. Köszi.
    Egy kis túlzással(vagy nem? :)) nagyon ügyes volt a ringben.Azért van még mit fejlődnünk. :))Mégegyszer köszi. ;)

    VálaszTörlés