2010. szeptember 3., péntek

ma már újra négyesben ;)

Most találtam az interneten. :) Nem az összes(sőt!) kutyafajta van rajta. De azért a 'kedvenceim' megtalálhatók rajta. :))


Ma végre újra négyesben mehetünk sétálni.Lesz gyakorlás, beállítás, csinálok képeket is. :) Tegnap vittem a zsinóros labdánkat, mivel már régen játszottunk vele.Demivel csak óvatosan szabad játszani, mert váltja a fogát.Érzékeny neki, szerintem fáj is, mert a száraztápot nem igazán tudja elrágni. Mindig öntünk rá egy kis vizet, csak hogy éppen megpuhuljon, és úgy már nyeli is befele. ;)
Útközben kétszer a szájába adtam, mert olyan kis kíváncsian nézett rám, mint anno Mexi. Vitte is egy darabig, aztán letette. Szerintem ha már teljesen kinől a foga, ő is ugyanúgy cipeli majd, ahogy a nagyfiú.
Mexivel azért gyakoroltunk egy kicsit. Eldobtam, ő ült, várt aztán gőzerővel szaladt a labda után.
Szükségem lenne egy normál dummy-ra, mert Demié kicsi. Amikor elhoztuk vettünk egy 250 g-os kölyök dummy-t.Tanítani az jó volt, de lassan már 'kicsi' lesz. Meg nem ártana egy-egy külön bejáratú a két kutyának. Na majd idővel ez is meglesz. ;)
Képeket majd hozok. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése