2010. szeptember 10., péntek

nemsokára

Rég írtam...vasárnap...De hát miről is tudtam volna írni?! Nem voltam itthon, nem sétáltunk, nem játszottunk az ebekkel. És még bepótolni sincs lehetőség.Egyfolytában szakad az eső...pff.remek.
Megnéztem az időjárás-előrejelzést, hallgatom a rádiót,;azt írja/mondja hogy vasárnapra eláll az eső és még a nap is kisüt.LEGYEN úgy. Nem tudom, hogy mit csinálunk, ha szakad az eső.Azt tudom, hogy a verseny nem marad el, de hát nem lenne túl jó, ha gumicsizmában és esőkabátban kellene Demit felvezetni. :)))
Apropó...A héten megjött a hivatalos visszaigazolás a CAC-ról.Megkaptuk a sorszámunkat(600 valahanyadik) és hogy a 11-es körben bírálják majd a goldeneket. Ez is kipipálva. ;)
Azért én azt terveztem, hogy pénteken és szombaton is 'gyakorlunk' még egy kicsit. De hát ha ilyen marad az idő, akkor nem.Majd vasárnap élesben. :))
Demire holnap még vár egy alapos fürdetés.Olyan koszos, hogy csak na. Hiába esik az eső, őt nem érdekli.Vígan hancúroznak a kertben Mexivel.:))

Itt szeretnék üzenni Öcsi és Rony gazdájának, hogy MI TUTI ott leszünk a CAC-on. :) Egy aranyszínű, mindig mosolygós golden csajszit keressetek.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése